Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59840
Название: Мерчандайзинг: тестові завдання
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Мерчандайзинг: тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисц. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня денної та заочної форм навчання спец. 075 «Маркетинг»; уклад.: Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. Харків: ДБТУ, 2024. 30 с.
Краткий осмотр (реферат): Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Мерчадайзинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти мерчандайзингу: мерчандайзинг як технологія маркетингу в підприємствах роздрібної торгівлі, маркетинг торговельних каналів, організація мерчандайзингу в компанії, управління роздрібним продажем товарів із застосуванням інструментів мерчандайзингу, візуальний мерчандайзинг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59840
Располагается в коллекциях:Тести

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
T_MERCHANDAYZING_075_24.pdf470.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.