Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59580
Назва: Social responsibility of business in the formation of competitive advantages of the enterprise
Автори: Bilousko, T. Yu.
Bilousko, R. S.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Bilousko T. Yu., Bilousko R. S. Social responsibility of business in the formation of competitive advantages of the enterprise. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 91-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59580
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Mekhanizmy_24-91-93.pdf130.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.