Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельченко, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2022-08-29T08:38:16Z-
dc.date.available2022-08-29T08:38:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОмельченко Г. Ю. Інвестиційна привабливість підприємств туристичної сфери. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 282-292.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5941-
dc.description.abstractВ статті окреслені фактори формування, стратегії розвитку та можливий інструментарій забезпечення інвестиційної привабливості регіону з урахуванням особливостей галузі туризму та органічного виробництва агропродовольчої продукції, як базових напрямів для інвестування. Запровадження туристичного бізнесу вимагає значних фінансових інвестицій, що має забезпечуватись інвестиціями. Інвестиційна привабливість підприємств галузі туризму формується через надання «особливого товару». Виходячи з наявного ресурсного потенціалу та реальних потреб регіону, створення інвестиційної привабливості туристичного ринку дозволить поєднати два пріоритетні галузі регіону - органічне виробництво та туризм. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва можливий на основі створення агротуристичного кластеру. Подальших досліджень також вимагають механізми створення туристичних кластерів у сільській місцевості.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обозначены факторы формирования, стратегии развития и возможный инструментарий обеспечения инвестиционной привлекательности региона с учетом особенностей отрасли туризма и органического производства агропродовольственной продукции, как базовых направлений для инвестирования. Введение туристического бизнеса требует значительных финансовых инвестиций, должно обеспечиваться инвестициями. Инвестиционная привлекательность предприятий отрасли туризма формируется путем предоставления «особого товара». Исходя из имеющегося ресурсного потенциала и реальных потребностей региона, создание инвестиционной привлекательности туристического рынка позволит совместить два приоритетные отрасли региона – органическое производство и туризм. Развитие конкурентоспособного органического производства возможен на основе создания агротуристического кластера. Дальнейших исследований также требуют механизмы создания туристических кластеров в сельской местности.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the factors of formation, development strategies and possible tools to ensure the investment attractiveness of the region, taking into account the characteristics of the tourism and organic production of agro-food products, as the basic directions for investment. The introduction of the tourism business requires considerable financial investment, which must be supported by investments. The investment attractiveness of tourism enterprises is shaped by the provision of a «special product». Based on the existing resource potential and the real needs of the region, creating investment attractiveness of the tourist market will allow to combine the two priority areas of the region – organic production and tourism. The development of competitive organic production is possible based on the creation of agritourism cluster. Further studies also require mechanisms to create tourism clusters in rural areas.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202-
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectуправленияuk_UA
dc.subjectэкономическое развитиеuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectрезультативностьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleІнвестиційна привабливість підприємств туристичної сфериuk_UA
dc.title.alternativeИнвестиционная привлекательность предприятий туристической сферыuk_UA
dc.title.alternativeInvestment attractiveness of tourist enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf512.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.