Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59406
Назва: Вплив кольору і світла в дизайні рекламних вивісок на сприйняття бренду
Автори: Мотузов, Ю. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Мотузов Ю. В. Вплив кольору і світла в дизайні рекламних вивісок на сприйняття бренду. Електроенергетика, електромеханіка та технології в АПК: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 6 листопада 2024 р., Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 29-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59406
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Електроенергетика, електромеханіка та технології в АПК"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EE_tekhnolohiyi_APK_2024_29-30.pdf129.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.