Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59406
Title: Вплив кольору і світла в дизайні рекламних вивісок на сприйняття бренду
Authors: Мотузов, Ю. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мотузов Ю. В. Вплив кольору і світла в дизайні рекламних вивісок на сприйняття бренду. Електроенергетика, електромеханіка та технології в АПК: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 6 листопада 2024 р., Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 29-30.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59406
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Електроенергетика, електромеханіка та технології в АПК"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EE_tekhnolohiyi_APK_2024_29-30.pdf129.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.