Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58977
Назва: Маркетингове ціноутворення: тестові завдання
Автори: Бубенець, Ірина Георгіївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Маркетингове ціноутворення: тестові завдання для поточної перевірки знань здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. 075 «Маркетинг»; уклад. І. Г. Бубенець. Харків: ДБТУ, 2024. 23 с.
Короткий огляд (реферат): Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти маркетингове ціноутворення: ціна як економічна категорія й інструмент маркетингу; концепції ціноутворення в системі маркетингу; ціна як інструмент маркетингової політики; правове регулювання ціноутворення; формування маркетингової цінової політики підприємства; маркетингові дослідження цін у процесі реалізації цінової політики; маркетингові стратегії ціноутворення; управління ціновою політикою; оцінка цінового ризику під час установлення цін. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з питань формування маркетингової цінової політики на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58977
Розташовується у зібраннях:Тести

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T_Marketynhove_tsinoutvorennya_24.pdf385.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.