Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58212
Назва: Social-economy meaning of restaurant business
Автори: Deinychenko, L.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Deinychenko L. Social-economy meaning of restaurant business. Інноваційні аспекти розвитку обладнання харчової і готельної індустрії в умовах сучасності: матеріали третьої Міжнар. наук.-практ. конф., 04-06 вересня 2019 р.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, Таврійський держ. агротехнологічний ун-т. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 120-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58212
ISBN: 978-966-405-485-7
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти розвитку обладнання харчової і готельної індустрії в умовах сучасності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_aspekty_rozvytku_2019_120-121.pdf142.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.