Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5756
Назва: | Особливості організаційноекономічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств |
Інші назви: | Особенности организационноэкономического механизма обеспечения конкурентоспособности маркетинговой деятельности аграрных предприятий Features of the organizational and economic mechanism for ensuring the competitiveness of the marketing activities of agricultural enterprises |
Автори: | Сєвідова, І. О. Плигун, С. В. |
Науковий керівник : | Олійник, Т. І. |
Ключові слова: | конкурентоспроможність;маркетингова діяльність;ринок збуту;аграрні підприємства;принципи організації маркетингу;конкурентоспособность;маркетинговая деятельность;рынок сбыта;аграрные предприятия;принципы организации маркетинга;competitiveness;marketing activity;sales market;agricultural enterprises;principles of marketing organization |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Сєвідова І. О., Плигун С. В. Особливості організаційноекономічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств.Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 149-158. |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено управління маркетингом, як процес планування і реалізації певних дій для досягнення певних маркетингових цілей. Визначено, що реалізація маркетингової стратегії в умовах глобалізації передбачає формування тісних виробничо-економічних
зв’язків як між сільськогосподарськими та переробними підприємствами, так і між сільськогосподарськими і торговельними підприємствами. Розкрито напрями прийняття управлінських рішень про розвиток маркетингового комплексу, який являє собою набір елементів, таких як товар, ціна, просування та реалізація. Обґрунтовано значення маркетингу в системі управління підприємством та його взаємозв'язок із кінцевими результатами діяльності. Розглянуто досвід організації управління збутовою діяльністю на прикладі аграрних підприємств Харківського регіону. Наведено перспективні напрями ефективного забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних
підприємств. В статье исследованы процессы управления маркетингом точки зрения планирования и реализации определенных действий для достижения определенных маркетинговых целей. Определено, что реализация маркетинговой стратегии в условиях глобализации предполагает формирование тесных производственноэкономических связей как между сельскохозяйственными и перерабатывающими предприятиями, так и между сельскохозяйственными и торговыми предприятиями. Определены направления принятия управленческих решений развития маркетингового комплекса, который представляет собой набор элементов, таких как товар, цена, продвижение и реализация. Обосновано значение маркетинга в системе управления предприятием и его взаимосвязь с конечными результатами деятельности. Рассмотрен опыт организации управления сбытовой деятельностью на примере аграрных предприятий Харьковского региона. Показаны перспективные направления эффективного обеспечения конкурентоспособности маркетинговой деятельности аграрных предприятий. In paper the processes of marketing management in terms of planning and implementing certain actions to achieve specific marketing goals as explores. It is determined that the implementation of a marketing strategy in the context of globalization involves the formation of close production and economic ties between agricultural and processing enterprises, as well as between agricultural and trade enterprises. The directions of making managerial decisions for the development of the marketing complex, which is a set of elements such as goods, price, promotion and implementation, are determined. The importance of marketing in the enterprise management system and its relationship with the end results of activities is substantiated. The experience of organizing sales management on the example of agricultural enterprises of the Kharkov region is considered. Promising areas of effective competitiveness of the marketing activities of agricultural enterprises are shown. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5756 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 202: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 308.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.