Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorДемидова, Вероніка Аркадієвна-
dc.date.accessioned2024-09-25T12:37:56Z-
dc.date.available2024-09-25T12:37:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДемидова В. А. Формування маркетингової товарної політики для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стану: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль. Харків: ДБТУ, 2024. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57550-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретичних, організаційно-методичних і прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики аграрного підприємства, що допоможе забезпечити стійкість бізнесу та його розвиток в умовах кризи. Мета кваліфікаційної роботи є розвиток теоретико-методичних положень та розробка практичного інструментарію щодо формування маркетингової товарної політики для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стану на прикладі ТОВ фірма «Астарта Київ». Завдання: – систематизувати теоретичні підходи до визначення сутності маркетингової товарної політики підприємства, визначити її цілі, завдання та принципи формування; – дослідити вплив воєнного стану на формування маркетингової товарної політики підприємства та розглянути методичний інстументарій оцінки ефективності маркетингової товарної політики підприємства; – провести комплексний маркетинговий аналіз діяльності Тов Фірма «Астарта Київ» та здійснити оцінку поточної маркетингової товарної політики підприємства; – провести аналіз конкурентного середовища, в якому діє ТОВ Фірма «Астарта Київ» та надати рекомендації щодо покращення її конкурентних позицій; – розробити рекомендації щодо удосконалення товарного політики, системи збуту та просування товарів ТОВ Фірма «Астарта Київ» в умовах воєнного стану. Об’єкт дослідження – процес удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ Фірма «Астарта Київ» для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стану. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні аспекти удосконалення маркетингової товарної політики в умовах воєнного стану. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає в розвитку теоретичних, організаційних і методичних положень й конкретизації прикладних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ Фірма «Астарта Київ» та їх реалізації для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стану. Публікації за темою. За темою кваліфікаційної роботи опубліковано 1 стаття: Чміль Г.Л., Новаківський К.А., Демидова В.А. Моніторинг аудиторії соціальних мереж в Україні. Економіка та суспільство. 2024. № 63. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/63uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectстійкість підприємстваuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectкризовий менеджментuk_UA
dc.subjectадаптація до змінuk_UA
dc.titleФормування маркетингової товарної політики для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeCreating a marketing commodity policy to ensure the sustainability of an enterprise under martial lawuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Bulearca M., Tamarjan D. Augmented Reality: A Suistanable Marketing Tool. Global Business and Management Research: An International Journal. 2018. Vol. 2. P. 238–244. 2. Chmil H. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty Of Marketing: XVІ International scientific and practical conference for students and youngscientists, Dnipro, 10 December 2020. Dnipro: National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020.Р. 40–41. 3. Chmil H. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: materials of the monthly International scientific and practical conference, Tallinn, 24-26 February 2021. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021, рр. 8–9. 4. Danko Y.I., Halynska A.V., Plotnytska S.I., Kornietsky A.V., Boblovsky A.Y. Competitiveness and price policy of Ukrainian agrarian enterprises for the production of organic products. Espacios. 2019. Vol. 40 (3). Р. 3–13. 5. Kotler Ph., Kartajaya H. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. New Jersey: Wiley, 2016. 208 p. 6. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 7. Pyroh O., Kalachenkova K., Kuybida V., Chmil H., Kiptenko V., Razumova O. The influence of factors on the level of digitalization of World economies. International Journal of Computer Science and Network Security. 2021. Vol. 21. No. 5. P. 183–191. 8. Strategic management Ansoff. URL: https://link.springer.com/book/10.1057/9780230590601 9. Tomashuk I. Competitiveness of agricultural enterprises in market conditions and ways of its increase. Green, Blue & Digital Economy Journal. 2023. Vol. 1(4). Р. 64–81. DOI: https://doi.org/10.30525/2661-5169/2023-1-7 10. Tomashuk I. Rural development management of Ukraine: problems and prospects. The scientific heritage. 2020. Vol. 45 (5.) Р. 23–35. 11. Абрамович І., Квасова М. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 39. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-8 12. Бабух, Ілона Борисівна, Надія Василівна Романюк. Маркетингова товарна політика: сутність та необхідність аналізу. Збірник тез доповідей підготовлено за матеріалами Міжнародної наукової інтернет-конференції (випуск 74) 6-7 лютого 2023 р. на сайті www. konferenciaonline. org. ua (2023): 95 URL:.https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/ 13. Балановська Т.І., Восколупов В.В. Роль маркетингової товарної політики у діяльності сільськогосподарських підприємств. 2021. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/06/Zbirnik-tez-2021_33_04-1.pdf#page=34 14. Балановська Т.І., Ніколаєнко С.О. Сучасні аспекти управління товарною політикою підприємств. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції: «Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку». 2024. URL: https://duikt.edu.ua/uploads/p_2661_58155831.pdf#p 15. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики. Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 133–137. 16. Бондаренко В. Використання принципів маркетингового менеджменту в умовах війни. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 56. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-101 17. Боришкевич І.І. Фактори впливу на побудову стратегії розвитку сільськогосподарських підприємств. Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали міжнар. Наук.-практ. Конф. 25 жовтня 2018 р. / відп. Ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк, 2018. С. 57–60. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/17259/1/Boryshkevych%2057-60.pdf. 18. Венета Л.С. Удосконалення товарної політики підприємства на основі маркетингу. URL: www.chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcgl-clefindmkaj/viewer.html?pdfurl. 19. Галимська Ю.В., Дубницький В.І. Процес формування маркетингової товарної політики на підприємстві. І Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми економіки та управління підприємствами України в умовах європейської інтеграції». 2016. URL: https://udhtu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/tezy_dopov_2016.pdf#page=250 20. Голишева Є. Інструменти інноваційного маркетингу для підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Економіка та суспільство. 2021. Вип. 32. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-76 21. Голодюк А.І., Шепель Т.В. Товарна політика підприємств в сучасній економіці. В2В Marketing: збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 грудня 2023 р., м. Київ). 2023. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/5e1abbb7-45ab-42a9 22. Громова О.Є., Шевчук Ю.В. Товарна політика в системі маркетингу. Молодий вчений. Економічні науки. 2022. № 4 (104). С. 75–79. URL: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2022-4-104-17 23. Дима О.О. Маркетингова товарна політика посередницького підприємства-ключовий засіб реалізації принципів сталого розвитку. Економічний простір. 2016. Вип. 105. С. 174–189. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe? 24. Дідур С., Труніна І., Білик М. Трансформаційні процеси агропромислових підприємств в умовах війни та у післявоєнний період. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 53. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-5 25. Діченко А.Л. Умови формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. Агросвіт. 2016. № 7. С. 39–43. URL: http://www.agrosvit.info/?o=1&z=2153&i=6 26. Дробязко А.О. Структура та цілі маркетингової товарної політики International Economic Relations and Sustainable Development. Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 20 травня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 10–13. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90103 27. Друшляк І. Врахування умов товарної політики в побудові стратегічного маркетингу. 2020. URL: http://bati.nubip.edu.ua/Doc/Conference/Conf_2020_11/Bati_Work2020.pdf#page=70 28. Дячков Д.В., Потапюк І.П., Яковенко І.О. Особливості товарної політики підприємства. Економіка та управління підприємствами. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. № 27. С. 46–51. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/27_2020/10.pdf 29. Згурська О.М., Сьомкіна Т.В. Сучасний стан та стратегічні можливості підприємств агропродовольчого комплексу України. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8394 30. Зозульов О. В., Царьова Т. О., Гавриш Ю. О. Маркетинг. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 298 с. 31. Ілляшенко С.М., Меркун І.В. Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства. Економіка: реалії часу. 2018. № 3. С. 5–14. 32. Ільченко Т. Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації. Економіка та суспільство. 2021. Вип. (26). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/346 33. Кадирус І.Г., Донських А.С., Терещенко В. А. Формування стратегії розвитку аграрного підприємства. Ефективна економіка. 2020. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2020/66.pdf 34. Колодяжна В. Вдосконалення маркетингової товарної політики виробників крафтової продукції АПК. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2023 Вип. 2 (108). С. 84–90. URL: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-2-11 35. Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю. Теоретичні підходи до розуміння сутності маркетингової товарної політики підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 66. С. 149–158. 36. Куцик П., Семів С., Куцик В., Полякова Ю., Шевчик Б. Стан, проблеми та пріоритети розвитку аграрної кооперації в Україні в контексті викликів сучасності. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2023. Том 1 (48). С. 282–297. URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.48.2023.3956 37. Ліганенко І.В., Ліганенко К.В., Мінев Р.Ю. Формування асортиментної політики в умовах цифрової економіки. The 3 rd International scientific and practical conference “Modern research in science and education”(November 9-11, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. 1096 p. 2023. URL: https://scholar.google.com.ua/scholar?start=60&q=%D0% 38. Мастило А.Ф., Збарський В.К. Управління маркетинговою діяльністю фермерських господарств. 2022. URL: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u349/zbirnik_tez_iae_0.pdf#page=303 39. Матюхіна А., Зозульов О., Гавриш Ю. Товарна політика як основний інструмент маркетингу. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції «B2B MARKETING». 2022. С. 21–24. URL: http://b2b-marketing.fmm.kpi.ua/proc/article/view/269200 40. Муха Р.А. Особливості здійснення маркетингової діяльності підприємствами. Ефективна економіка. 2018. № 5. С. 48–54. 41. Нішеві культури: економічні перспективи вирощування. Агробізнес. 2020. URL: http://agro-business.com.ua/agro/idei-trendy/item/16666-nishevi-kulturyekonomichni-perspektyvy-vyroshchuvannia.html 42. Новікова М.М., Боровик М.В., Бурмака Т.М. та ін. Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія / за заг. ред. проф. М. М. Новікової; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : Видавництво «Точка», 2018. 240 с. 43. Окселенко О.М., Курбацька Л.М. Сутність та особливості маркетингової товарної політики. URL: https://dspace.dsau.dp.ua/bitstream/123456789/8660/1/23_%D0 44. Остапенко Т.М. Підходи до формування товарної політики підприємства. 2022. С. 374–376. URL: http://www.ndekc.lviv.ua/pdf/17.pdf#page=375 45. Офіційний сайт ТОВ «Фірма Астарта Київ» URL: https://astartaholding.com/financial-results-annual-results/ 46. Побережний Я.В. Основні компоненти формування товарної політики суб’єктом підприємницької діяльності. Вісник Вінницького торговельно-економічного інституту. URL: https://scholar.google.com.ua/scholar?start=20&q=%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA 47. Рожко Н. Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/161260555.pdf 48. Савицька Н.Л. Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія. Харків: Форт. 2012. 352 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1/%d0%a1%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_2012.pdf 49. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 50. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів. Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 172–178. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2015-2_0-pages-172_178.pdf 51. Савицька Н.Л., Забаштанська Т.В., Забаштанський М.М., Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2 (32). С. 116–130. 52. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. У 2-х ч. Ч. 1. Харків: ХДУХТ, 2018. 116 с. 53. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 54. Тимченко Є. Товарна політика підприємства, її сутність та особливості впровадження. European Science. 2023. Vol. 23. Р. 88–97. URL: https://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/3313 55. Філатов Ю.С., Балановська Т.І. Роль товарної політики в системі управління підприємством. 2021. URL: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u75/zbirnik_tez_konferenciyi_2021_2_1.pdf 56. Череп О.Г., Коцеруба А.В. Формування системи маркетингової товарної політики. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. Вип. 1. С. 320–323. URL:http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/08/2021-1-%D0%95%D0%9D-55.pdf 57. Чміль Г.Л. Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу: монографія за ред. Л.М. Савчук, Л.М. Бандоріної. Дніпро : Пороги, 2020. С. 374–383. 58. Чміль Г.Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. Серія «Економічні науки». 2021. № 1. С. 391–405. 59. Чміль Г.Л. Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія : «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». 2021. № 13. С. 124–134. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-13 60. Чміль Г.Л., Новаківський К.А., Демидова В.А. Моніторинг аудиторії соціальних мереж в Україні. Економіка та суспільство. 2024. № 63. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/63 61. Шептуха О.М., Веденьєва Д.А. Маркетингова товарна політика у промисловості. 2023. URL: https://eprints.kname.edu.ua/65413/1/%D0%A2%D0%9A_2023-179-180.pdf 62. Які проблеми та виклики чекають на українських аграріїв на другий рік повномасштабної війни. URL: https://agroreview.com/content/yaki-problemy-tavyklyky-chekayut-na-ukrayinskyh-agrariyiv-na-drugyj-rik-povnomasshtabnoyi-vijnyuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075-20b_01_Demidova.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.