Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56178
Назва: Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках та дослідження споживчої поведінки
Автори: Тульчинська, С. О.
Кочетова, В. Є.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Тульчинська С. О., Кочетова В. Є. Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках та дослідження споживчої поведінки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 305-307
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56178
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-305-307.pdf297.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.