Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56175
Назва: Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіону
Автори: Тарасов, І. Ю.
Іващенко, В. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Тарасов І. Ю., Іващенко В. О. Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіону. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 296-298
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56175
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-296-298.pdf251.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.