Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56129
Title: Tools for analysing marketing strategies in a company
Authors: Yurynets, Z. V.
Rezvanova, A. O.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Yurynets Z. V., Rezvanova A. O. Tools for analysing marketing strategies in a company. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 189-191
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56129
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-189-191.pdf225.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.