Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56113
Название: Data Mining in effective enterprise advertising
Авторы: Naumenko, M. A.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Naumenko M. A. Data Mining in effective enterprise advertising. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 177-179
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56113
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-177-179.pdf196.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.