Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56010
Назва: Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі : курс лекцій
Автори: Скриннік, Вікторія Ігорівна
Калєнік, Ксенія Валентинівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Скриннік В. І., Калєнік К. В. Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі : курс лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної (заочної) форми здобуття освіти за спец. 241 Готельно-ресторанна. Харків: ДБТУ, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Курс лекцій з дисципліни «Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі» складений відповідно до навчального плану для підготовки сучасного фахівця з готельно – ресторанної справи. Вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичними засадами, механізмами та методами формування іміджу в закладах індустрії гостинності; основними напрямами діяльності іміджмейкерів та технологіями створення іміджу; сформувати вміння та навички в галузі конструювання бажаного іміджу об’єкта (людини, організації тощо) під час здійснення своєї професійної діяльності. Призначено для здобувачів всіх спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів, викладачів, наукових і практичних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56010
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KL_IMIDZHEVA IDEOLOHIYA_241_24.pdf975.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.