Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55934
Название: Концептуальний базис розвитку маркетингу в готельно-ресторанній сфері
Другие названия: Conceptual basis for the development of marketing in the hotel and restaurants industry
Авторы: Устік, Тетяна Володимирівна
Делі, Вікторія Юріївна
Ключевые слова: маркетинг;концепція маркетингу;система управління;готельно-ресторанна сфера;індустрія;бізнес;послуга;туристичний ринок;marketing;marketing concept;management system;hotel and restaurants sphere;industry;business;service;tourist market
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Устік Т. В., Делі В. Ю. Концептуальний базис розвитку маркетингу в готельно-ресторанній сфері. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 3. С. 108-114.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 3
Краткий осмотр (реферат): Глобалізаційні виклики, кризові трансформації у сфері послуг, і, як наслідок, занепад споживчого попиту воєнної доби, надмірність готельно-ресторанної пропозиції на ринку послуг та загострення конкурентної боротьби обумовлюють гостру потребу в удосконаленні маркетингових концепцій, що використовуються підприємствами ГРС відповідно до наявних мікро- та макроекономічних ризиків та загроз. Запровадження у підприємництві ГРС ефективного та еластичного маркетингового інструментарію дозволить превентивно адаптуватися до трансформаційних імператив сучасності та и розвитку галузі. Метою дослідження є дослідження, узагальнення та розробка теоретико-методологічних підходів щодо формування ефективного концептуального підгрунтя розвитку маркетингової діяльності підприємств готельно-ресторанної сфери на регіональному ринку туристичних послуг. Визначено, що концепція маркетингу це задум (підхід) до організації маркетингової діяльності, що грунтується на основній ідеї, ефективній маркетинговій стратегії та конкретному інструментарії досягнення визначених цілей. Розроблено та представлено теоретико-методологічний базис розробки концепцій маркетингу готельно-ресторанної сфери (ГРС). Виявлено та обгрунтовано фактори появи ma розвитку марк маркетингу у в готельно-ресторанному господарстві, базові принципи та основні функції маркетингу. Досліджено та структуровано сучасні концепції маркетингу для сфери готельно-ресторанного індустрії в їхній еволюції. Виокремлено специфічні особливості готельних послуг, що впливають на формування маркетингової концепції розвитку готельно-ресторанної сфери. Актуалізовано дослідження маркетингової концепції споживчої цінності готельно-ресторанної послуги/продукту, теоретичний та методологічний базис якої формує модель поведінки споживача послуг та визначено її детермінанти тощо. З розвитком галузі готельно-ресторанної індустрії відбувається постійна переорієнтація маркетингової діяльності підприємств сфери на нові важелі управління та організації, що закладені в сучасних концепціях сучасних концепціях маркетингу. Підвищенню конкурентних позицій українського ринку готельно-ресторанних послуг/продукту сприятиме вдосконаленню його функціональної структури, запровадженню сучасного мислення і технологій, вдосконаленню способів та форм обслуговування, проведенню послідовної маркетингової політики.
Globalization, crisis transformations in the service sector, falling consumer demand, oversupply in the market of hotel and restaurant services, and intensified competition actualize the solution of th the scientific task k of improving marketing concepts by the external challenges of an unstable business environment. The study aims to research, generalize, and develop theoretical and methodological approaches to forming an adequate conceptual basis for developing marketing activities for hotel and restaurant enterprises in the regional market of tourist services. It is determined that the marketing concept is an idea (approach) to organizing marketing activities based on the main idea, an effective marketing strategy, and specific tools for achieving certain goals. The theoretical and methodological basis for developing the concepts of marketing of the hotel and restaurant sphere (HRS) has been developed and presented. The factors of emergence and development of marketing in the hotel and restaurant industry, as well as the basic principles and main functions of marketing, are identified and substantiated. The modern marketing concepts for the hotel and restaurant industry in their evolution are researched and structured. The specific features of hotel services that influence the formation of a marketing concept for developing the hotel and restaurant industry are allocated. The study of the marketing concept of consumer value of the hotel and restaurant service/product is updated, the theoretical and methodological basis of which forms the model of the behavior of the service consumer and its determinants are determined, etc. With the development of the hotel and restaurant industry, there is a constant reorientation of the marketing activities of enterprises in this sphere to new levers of management and organization, which are inherent in modern marketing concepts. Improving the competitive position of the Ukrainian market of hotel and restaurant services/products will be facilitated by improving its functional structure, introducing modern thinking and technologies, improving the methods and forms of service, and conducting a consistent marketing policy.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55934
ISSN: 2524-0455
Располагается в коллекциях:Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
apie_2024_3_22.pdf532.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.