Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55280
Назва: Management strategies for companies in conditions of development and digital adaptation with AI
Автори: Mandych, Oleksandra
Mykytas, Arkadii
Girzheva, Olga
Ryzhikova, Natalia
Дата публікації: 2023
Видавництво: Germany: ScientificWorld-NetAkhatAV
Бібліографічний опис: Mandych O., Mykytas A., Girzheva O., Ryzhikova N. Management strategies for companies in conditions of development and digital adaptation with AI. Scientific research in modern conditions of instability: Economics and trade, Management and marketing, Tourism and recreation, Legal and political sciences: monographic series «European Science». Book 24. Part 2. Germany: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2023. Р. 9-105
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55280
ISBN: 978-3-98924-007-0
Розташовується у зібраннях:Wissenschaftliche Forschung unter modernen Bedingungen der Instabilität: Wirtschaft und Handel, Management und Marketing, Tourismus und Freizeit, Rechts- und Politikwissenschaften

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SWorld_V24_R2_23-99-106.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.