Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шраменко, Н. Ю. | - |
dc.contributor.author | Музильов, Д. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-21T11:30:57Z | - |
dc.date.available | 2024-06-21T11:30:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Шраменко Н. Ю., Музильов Д. О. Звіт про науково-дослідну роботу "Розвиток теоретико-методологічних основ взаємодії елементів ланцюга постачань при доставці сільськогосподарських вантажів" (остаточний). Харків: ДБТУ, 2022. 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55236 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – процеси взаємодії елементів ланцюга постачань при доставці сільськогосподарської продукції. Мета роботи - підвищення функціональності ланцюгів постачань при доставці сільськогосподарських вантажів Методи дослідження – для попереднього аналізу масиву вихідних даних використано методи статистичного аналізу. При формуванні первинного набору терм множин функцій приналежності використовувався апарат нечіткої логіки. Для розробки прогнозної моделі проводилось навчання нейронної мережі. Протягом усього дослідження використовувалося математичне моделювання. Проведено вивчення попиту на перевезення за основними категоріями сільськогосподарських вантажів. Виконано аналіз сучасних методів побудови логістичних ланцюгів, що дозволило провести розробку гнучкого алгоритму з використанням нейро-мережевого моделювання для більш точнішого прогнозування попиту на перевезення сільськогосподарської продукції. Розроблено множини нечітких функцій приналежності, які дозволяють більше розширити спектр описання ситуацій взаємодії автомобільного та морського транспорту при доставці сільськогосподарських вантажів. Це дозволяє проводити краще уточнення нечіткого середовища взаємодії, що покращує первинне налаштування нейронної мережі, яка навчається робити коректний прогноз на меншому масиві вихідних даних. Тим самим доведено, що сталу функціональність взаємодії між елементами ланцюга постачань можливо підтримувати в нестандартних умовах просування вантажопотоків. Отримано залежності на основі нейронних мереж для прогнозування попиту на перевезення сільськогосподарських вантажів із перевалкою їх з автомобільного транспорту на морський. Доведено, що похибка предиктора в налаштованих нейронних мережах є меншою за рахунок здатності моделей до самонавчання на невеликій репрезентативній вибірці вихідного масиву даних. Методологічно обґрунтовано створення гнучкого модуля прийняття управлінських рішень на основі одночасного використання результатів прогнозування нейронно-нечіткої моделі та параметрів технологічної та техніко-економічної взаємодії елементів ланцюга постачань. Доведено, що використання запропонованих підходів в прийняті управлінських рішень сприяє сталої функціональності ланцюга постачань сільськогосподарської продукції, що призводить до покращення взаємодії учасників процесу доставки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.subject | сільськогосподарська продукція | uk_UA |
dc.subject | зерно | uk_UA |
dc.subject | вантаж | uk_UA |
dc.subject | нейрона мережа | uk_UA |
dc.subject | нечітка логіка | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | порт | uk_UA |
dc.title | Звіт про науково-дослідну роботу "Розвиток теоретико-методологічних основ взаємодії елементів ланцюга постачань при доставці сільськогосподарських вантажів" (остаточний) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Звіти НДР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zvit_Shramenko.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.