Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5512
Назва: Теоретико-методологічні засади формування логістичного менеджменту комерційної діяльності торговельних підприємств
Автори: Ковальова, Я.Г.
Ключові слова: логістичний менеджмент;комерційна діяльність;торговельні підприємства;конкурентоспроможність;logistics management;commercial activity;trade enterprises;competitiveness;логистический менеджмент;коммерческая деятельность;торговые предприятия;конкурентоспособность
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ковальова Я.Г. Теоретико-методологічні засади формування логістичного менеджменту комерційної діяльності торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 138-145.
Короткий огляд (реферат): Розкрито необхідність використання логістичного менеджменту для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто класифікацію основних логістичних концепцій. Досліджено етапність розвитку логістичного управління. Проаналізовано варіативність логістичних стратегій управління.
The necessity of using logistics management for improving the competitiveness of enterprises is revealed. The classification of basic logistics concepts is considered. The stages of logistics management development is investigated. The variance of logistics management strategies is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5512
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__22.pdf255.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.