Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5512
Название: Теоретико-методологічні засади формування логістичного менеджменту комерційної діяльності торговельних підприємств
Авторы: Ковальова, Я.Г.
Ключевые слова: логістичний менеджмент;комерційна діяльність;торговельні підприємства;конкурентоспроможність;logistics management;commercial activity;trade enterprises;competitiveness;логистический менеджмент;коммерческая деятельность;торговые предприятия;конкурентоспособность
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ковальова Я.Г. Теоретико-методологічні засади формування логістичного менеджменту комерційної діяльності торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 138-145.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито необхідність використання логістичного менеджменту для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто класифікацію основних логістичних концепцій. Досліджено етапність розвитку логістичного управління. Проаналізовано варіативність логістичних стратегій управління.
The necessity of using logistics management for improving the competitiveness of enterprises is revealed. The classification of basic logistics concepts is considered. The stages of logistics management development is investigated. The variance of logistics management strategies is analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5512
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(1)__22.pdf255.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.