Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54757
Title: Influence of cross-cultural relations on image and competitiveness of hospitality enterprises
Other Titles: Вплив крос-культурних особливостей на імідж та конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності
Authors: Kalienik, K.
Skrynnik, V.
Kudriashov, A.
Keywords: cross-cultural relations;image;competitiveness;hospitality industry;hotel and restaurant business enterprises;крос-культурні відносини;імідж;конкурентоспроможність;сфера гостинності;підприємства готельно-ресторанного бізнесу
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Kalienik K., Skrynnik V., Kudriashov A. Influence of cross-cultural relations on image and competitiveness of hospitality enterprises. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наукових праць. Харків: ДБТУ, 2024. Вип. 1 (35). С. 163-170
Abstract: The article examines the influence of cross-cultural relations on the image and competitiveness of hospitality enterprises; key aspects of this influence are considered, in particular, interaction with representatives of different cultures, understanding international etiquette standards and ways to improve the effectiveness of communication with consumers of different cultures.
Підприємства сфери гостинності, в процесі своєї діяльності, стикаються з викликами та можливостями, що створюються в умовах крос культурної взаємодії. Конкурентоспроможність та імідж стає ключовим чинником для успішного функціонування підприємств сфери гостинності у такому середовищі. У статті досліджується вплив крос-культурних відносин на імідж та конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності; розглядаються ключові аспекти цього впливу, зокрема, взаємодія з представниками різних культур, розуміння міжнародних стандартів етикету та способи підвищення ефективності комунікації зі споживачами різних культур. Дослідження підкреслює значення розвитку культурної компетентності та адаптації до різноманітних культурних контекстів для зміцнення позицій підприємств сфери гостинності у глобальному ринковому середовищі. Також, у статті проаналізовано культурні виклики та можливості, а саме: комунікаційні бар'єри, різниця в очікуваннях та стандартах обслуговування, релігійні та культурні обмеження, стрес та культурний шок, приємне враження та лояльність, розширення ринкових можливостей, міжнародна репутація та імідж, розвиток культурної адаптації персоналу, які рекомендується враховувати підприємствам готельно-ресторанного бізнесу у процесі своєї діяльності; визначено вплив крос-культурних особливостей на якість та сприйняття споживачами процесу обслуговування; визначено чинники крос-культурних відносин та їх вплив на розвиток сфери гостинності з метою підвищення конкурентоспроможності та іміджу підприємств на ринку. Результати дослідження можуть бути корисними для менеджерів підприємств сфери гостинності, що прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність у світі, де культурна різноманітність стає стандартом
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54757
Appears in Collections:Випуск 1 (35)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zb-npr-econ-strat-01-2024-163-170.pdf207.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.