Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalienik, K.-
dc.contributor.authorSkrynnik, V.-
dc.contributor.authorKudriashov, A.-
dc.date.accessioned2024-06-13T09:10:13Z-
dc.date.available2024-06-13T09:10:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationKalienik K., Skrynnik V., Kudriashov A. Influence of cross-cultural relations on image and competitiveness of hospitality enterprises. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наукових праць. Харків: ДБТУ, 2024. Вип. 1 (35). С. 163-170uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54757-
dc.description.abstractThe article examines the influence of cross-cultural relations on the image and competitiveness of hospitality enterprises; key aspects of this influence are considered, in particular, interaction with representatives of different cultures, understanding international etiquette standards and ways to improve the effectiveness of communication with consumers of different cultures.uk_UA
dc.description.abstractПідприємства сфери гостинності, в процесі своєї діяльності, стикаються з викликами та можливостями, що створюються в умовах крос культурної взаємодії. Конкурентоспроможність та імідж стає ключовим чинником для успішного функціонування підприємств сфери гостинності у такому середовищі. У статті досліджується вплив крос-культурних відносин на імідж та конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності; розглядаються ключові аспекти цього впливу, зокрема, взаємодія з представниками різних культур, розуміння міжнародних стандартів етикету та способи підвищення ефективності комунікації зі споживачами різних культур. Дослідження підкреслює значення розвитку культурної компетентності та адаптації до різноманітних культурних контекстів для зміцнення позицій підприємств сфери гостинності у глобальному ринковому середовищі. Також, у статті проаналізовано культурні виклики та можливості, а саме: комунікаційні бар'єри, різниця в очікуваннях та стандартах обслуговування, релігійні та культурні обмеження, стрес та культурний шок, приємне враження та лояльність, розширення ринкових можливостей, міжнародна репутація та імідж, розвиток культурної адаптації персоналу, які рекомендується враховувати підприємствам готельно-ресторанного бізнесу у процесі своєї діяльності; визначено вплив крос-культурних особливостей на якість та сприйняття споживачами процесу обслуговування; визначено чинники крос-культурних відносин та їх вплив на розвиток сфери гостинності з метою підвищення конкурентоспроможності та іміджу підприємств на ринку. Результати дослідження можуть бути корисними для менеджерів підприємств сфери гостинності, що прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність у світі, де культурна різноманітність стає стандартомuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectcross-cultural relationsuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant business enterprisesuk_UA
dc.subjectкрос-культурні відносиниuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectпідприємства готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.titleInfluence of cross-cultural relations on image and competitiveness of hospitality enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeВплив крос-культурних особливостей на імідж та конкурентоспроможність підприємств сфери гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (35)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zb-npr-econ-strat-01-2024-163-170.pdf207.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.