Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54625
Назва: Проблема комунікативної девіації у маркетинговому середовищі
Автори: Побігун, С. А.
Куян, В. Б.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Побігун С. А., Куян В. Б. Проблема комунікативної девіації у маркетинговому середовищі. Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу: тези доп. І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 22 березня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 378-379.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54625
Розташовується у зібраннях:Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Implementatsiya_innovatsiy_2018_378-379.pdf245.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.