Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54586
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГупка, А. Б.-
dc.date.accessioned2024-06-11T07:34:16Z-
dc.date.available2024-06-11T07:34:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГупка А. Б. Трибологічні аспекти управління експлуатаційною надійністю транспортних засобів. Технічний прогрес в АПВ: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 травня 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 158-161.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54586-
dc.description.abstractЗ позицій структурно-енергетичного підходу та основ системного аналізу запропоновано метод оцінки трибологічної ефективності важконавантажених трибоспряжень транспортних засобів. Запропоновано метод розрахунку інтенсивності зношення роюочих поверхнонь деталей. Приведено основні характеристики дисипативних вторинних структур в залежності від їх типу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleТрибологічні аспекти управління експлуатаційною надійністю транспортних засобвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Технічний прогрес в АПВ"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MMNPK_Tehnichnyj_progres_v_APV_2024-158-161.pdf256.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.