Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54481
Назва: Маркетингова інформаційна система в загальній системі інноваційного управлінського обліку
Автори: Могилевська, О. Ю.
Могилевський, Ю. В.
Штанько, О. І.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Могилевська О. Ю., Могилевський Ю. В., Штанько О. І. Маркетингова інформаційна система в загальній системі інноваційного управлінського обліку. Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу: тези доп. І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 22 березня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 368-369.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54481
Розташовується у зібраннях:Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Implementatsiya_innovatsiy_2018_368-369.pdf244.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.