Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5393
Назва: Організаційнометодичні аспекти надання знижок та проведення розпродажів на підприємствах роздрібної торгівлі
Автори: Акімова, Н.С.
Наумова, Т.А.
Нестеренко, І.В.
Ключові слова: знижки;розпродажі;підприємства роздрібної торгівлі;discounts;sales;retail trade enterprises;скидки;распродажи;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Акімова Н.С., Наумова Т.А., Нестеренко І.В. Організаційно-методичні аспекти надання знижок та проведення розпродажів на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 11-15.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто організацію надання знижок і проведення розпродажів на підприємствах роздрібної торгівлі та визначено методичні аспекти документального оформлення застосування знижок.
The organization of discounts and sales in retail enterprises is considered and methodological aspects of documenting discounts application are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5393
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__4.pdf254.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.