Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53555
Title: Формування конкурентної моделі управління брендами
Authors: Зубко, Д. О.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зубко Д. О. Формування конкурентної моделі управління брендами. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 285-288.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53555
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_285-288.pdf620.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.