Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубко, Д. О.-
dc.date.accessioned2024-05-24T09:36:26Z-
dc.date.available2024-05-24T09:36:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗубко Д. О. Формування конкурентної моделі управління брендами. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 285-288.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53555-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleФормування конкурентної моделі управління брендамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_285-288.pdf620.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.