Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53541
Title: Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Authors: Величко, К. Ю.
Алієв, Є.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Величко К. Ю., Алієв Є. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 257-259.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53541
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_257-259.pdf389.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.