Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеличко, К. Ю.-
dc.contributor.authorАлієв, Є.-
dc.date.accessioned2024-05-24T09:18:58Z-
dc.date.available2024-05-24T09:18:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВеличко К. Ю., Алієв Є. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 257-259.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53541-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_257-259.pdf389.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.