Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5340
Title: Визначення залишкового напрацювання до відмови деталей двигуна з тріщиною з відключеними циліндрами
Other Titles: Определение остаточной наработки до отказа деталейдвигателя с трещиной с отключенными цилиндрами
Determination of residual running time to failure of engine partswith a crack with disabled cylinders
Authors: Молодан, А. О.
Полянський, О. С.
Keywords: залишкове напрацювання;відмова;напруження;деталі двигуна;відключення циліндрів;подача палива;експлуатація;остаточная наработка;отказ;напряжение;детали двигателя;отключение цилиндров;подача топлива;эксплуатация;residual hours;failure;voltage;engine parts;cylinder shutdown;fuel supply;operation
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Молодан А. О., Полянський О. С. Визначення залишкового напрацювання до відмови деталей двигуна з тріщиною з відключеними циліндрами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 205 «Проблеми надійності машин». 2019. С. 103-109.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 205
Abstract: В даній статті наведена методика розрахунку еквівалентних напружень в тріщині деталей двигуна з відключеними циліндрами за допомогою якої можна замінити обчислення кожного експлуатаційного режиму з різною кількістю відключених циліндрів окремо одним розрахунком. Зазначено, що напрацювання (в циклах навантаження), це тільки математичне сподівання, яке може відхилятися як в більшу, так і у меншу сторону і досить значно. Це відхилення характеризується законом розподілу зі своїми параметрами.
В данной статье приведена методика расчета эквивалентных напряжений в трещине деталей двигателя с отключенными цилиндрами при помощи которой можно заменить вычисления каждого эксплуатационного режима с разным количеством отключенных цилиндров отдельно одним расчетом. Указано, что наработка (в циклах нагружения), это только математическое ожидание, которое может отклоняться как в большую, так и в меньшую сторону и довольно значительно. Это отклонение характеризуется законом распределения со своими параметрами.
This article provides a methodology for calculating equivalent stresses in a crack in engine parts with disabled cylinders, with which you can replace the calculations of each operating mode with a different number of disabled cylinders separately by one calculation. It is indicated that the operating time (in loading cycles) is only a mathematical expectation, which can deviate both up and down and quite significantly. This deviation is characterized by the law of distribution with its own parameters.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5340
Appears in Collections:Випуск 205: Проблеми надійності машин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.