Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолодан, А. О.-
dc.contributor.authorПолянський, О. С.-
dc.date.accessioned2022-08-22T06:31:02Z-
dc.date.available2022-08-22T06:31:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМолодан А. О., Полянський О. С. Визначення залишкового напрацювання до відмови деталей двигуна з тріщиною з відключеними циліндрами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 205 «Проблеми надійності машин». 2019. С. 103-109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5340-
dc.description.abstractВ даній статті наведена методика розрахунку еквівалентних напружень в тріщині деталей двигуна з відключеними циліндрами за допомогою якої можна замінити обчислення кожного експлуатаційного режиму з різною кількістю відключених циліндрів окремо одним розрахунком. Зазначено, що напрацювання (в циклах навантаження), це тільки математичне сподівання, яке може відхилятися як в більшу, так і у меншу сторону і досить значно. Це відхилення характеризується законом розподілу зі своїми параметрами.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье приведена методика расчета эквивалентных напряжений в трещине деталей двигателя с отключенными цилиндрами при помощи которой можно заменить вычисления каждого эксплуатационного режима с разным количеством отключенных цилиндров отдельно одним расчетом. Указано, что наработка (в циклах нагружения), это только математическое ожидание, которое может отклоняться как в большую, так и в меньшую сторону и довольно значительно. Это отклонение характеризуется законом распределения со своими параметрами.uk_UA
dc.description.abstractThis article provides a methodology for calculating equivalent stresses in a crack in engine parts with disabled cylinders, with which you can replace the calculations of each operating mode with a different number of disabled cylinders separately by one calculation. It is indicated that the operating time (in loading cycles) is only a mathematical expectation, which can deviate both up and down and quite significantly. This deviation is characterized by the law of distribution with its own parameters.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 205-
dc.subjectзалишкове напрацюванняuk_UA
dc.subjectвідмоваuk_UA
dc.subjectнапруженняuk_UA
dc.subjectдеталі двигунаuk_UA
dc.subjectвідключення циліндрівuk_UA
dc.subjectподача паливаuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectостаточная наработкаuk_UA
dc.subjectотказuk_UA
dc.subjectнапряжениеuk_UA
dc.subjectдетали двигателяuk_UA
dc.subjectотключение цилиндровuk_UA
dc.subjectподача топливаuk_UA
dc.subjectэксплуатацияuk_UA
dc.subjectresidual hoursuk_UA
dc.subjectfailureuk_UA
dc.subjectvoltageuk_UA
dc.subjectengine partsuk_UA
dc.subjectcylinder shutdownuk_UA
dc.subjectfuel supplyuk_UA
dc.subjectoperationuk_UA
dc.titleВизначення залишкового напрацювання до відмови деталей двигуна з тріщиною з відключеними циліндрамиuk_UA
dc.title.alternativeОпределение остаточной наработки до отказа деталейдвигателя с трещиной с отключенными цилиндрамиuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of residual running time to failure of engine partswith a crack with disabled cylindersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 205: Проблеми надійності машин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.