Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/531
Назва: Pecularity of the activities of enterprises of the national retail under the conditions of euro integration
Особливість діяльності підприємств вітчизняного ритейлу в умовах євроінтеграції
Автори: Smolnyakova, Nataliya
Mykhailova, Оlena
Haidar, Nataliia
Ключові слова: retail companies;European integration;Association Agreements between Ukraine and the EU;предприятия ритейла;европейская интеграция;Соглашение об ассоциации между Украиной и ЕС;підприємства ритейлу;європейська інтеграція;Угода про асоціацію між Україною та ЄС
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Smolnyakova N., Mykhailova O., Haidar N. Pecularity of the activities of enterprises of the national retail under the conditions of euro integration. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. Вип. 1(27). С. 92-101.
Короткий огляд (реферат): In the article, the specificity of the Ukrainian retail enterprises’ activity is considered in the conditions of the Association Agreement between Ukraine and the European Union. The main directions and their characteristics for harmonization of Ukrainian standards with the European Union standards in the field of retail are singled out. The features of retail enterprises activity are disclosed, which should be taken into account when elaborating the development strategy in the conditions of European integration of the country.
В умовах модернізації України за рахунок приведення її стандартів у відповідність до стандартів Європейського Союзу особливе значення набуває вирішення проблем трансформації вітчизняного ритейлу, що виконує важливу роль у розвитку національної економіки й соціальної політики. Тому необхідно зрозуміти як впливатиме виклики євроінтеграції, що стоять перед підприємствами вітчизняного ритейлу та як вони можуть скористатися позитивним досвідом європейського ритейлу на сучасному етапі трансформаційних змін національної економіки. Саме тому вивчення, узагальнення та розробка рекомендацій і пропозицій щодо специфіки їх діяльності за умов євроінтеграційних змін набуває особливу актуальність. Головною ціллю даного дослідження становить визначення специфіки діяльності підприємств вітчизняного ритейлу в умовах євроінтеграції. Дотримання певних правил і стандартів у сфері бізнесу є однією з основ політики Європейського Союзу. Відзначимо що, цей напрямок є найбільш вразливим для багатьох сфер українського бізнесу. Європейські стандарти бізнесу можна розділити на три групи (перша включає стандарти захисту прав споживачів та безпеки продуктів; друга стосується стандартів щодо захисту навколишнього середовища, а третя – це вимоги щодо захисту здоров’я і безпеки співробітників на роботі). Роздрібна торгівля, будучи оператором споживчого ринку, який організовує і регулює функції доведення товарів від виробника до споживача, сприяє вирішенню проблем, пов’язаних із забезпеченням безпеки харчових продуктів, із захистом навколишнього середовища та з вимогами щодо безпеки праці і захисту здоров’я працівників, як зі свого боку, так і всіх зацікавлених сторін. У результаті проведеного дослідження виділені першочергові заходи і їх характеристики щодо приведення українських стандартів у відповідність до стандартів Європейського Союзу у сфері ритейлу. Реалізація даних заходів має стати в пріоритеті особливостей діяльності українського ритейлу в умовах євроінтеграції країни та дозволить їм розробити ефективну стратегію розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/531
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2018_1_11.pdf510.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.