Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/52904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБрайко, М. Г.-
dc.contributor.authorСтруц, Є. М.-
dc.date.accessioned2024-05-15T06:36:22Z-
dc.date.available2024-05-15T06:36:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтруц Є. М. Формування маркетингової стратегії для нового туристичного об’єкту. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р.; наук. кер. Брайко М. Г. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 344-345.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52904-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії для нового туристичного об’єктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_344-345.pdf140.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.