Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/52890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKordzaia, N.-
dc.contributor.authorHnatovs’ka, D.-
dc.date.accessioned2024-05-15T06:14:11Z-
dc.date.available2024-05-15T06:14:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHnatovs’ka D. Marketing activity as an integral part of the university’s competitiveness. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р.; наук. кер. Kordzaia N. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 305-307.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52890-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleMarketing activity as an integral part of the university’s competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_305-307.pdf120.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.