Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5277
Название: Маркетингова оцінка ринку туристичних послуг літнього відпочинку
Другие названия: Marketing evaluation of tourism market of summer holidays.
Маркетингова оцінка ринку туристичних послуг літнього відпочинку.
Авторы: Гронська, М.В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Гронська М.В. Маркетингова оцінка ринку туристичних послуг літнього відпочинку. 2014. № 7. С. 99
Серия/номер: Економічні науки;№ 7
Краткий осмотр (реферат): Визначено чому населення віддає перевагу відпочинку на узбережжі Чорного моря. Досліджено пропозиції підприємців, які пропонують житло та інші супутні послуги. Встановлено, які переваги та недоліки притаманні основним типам організацій, що надають послуги літнього відпочинку на узбережжі Чорного моря.
It is define why people prefer to vacation on the Black Sea. They research business deals that offer accommodation and other related services. It was established that the advantages and disadvantages inherent basic types of organizations that provide summer holiday on the Black Sea.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5277
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gronska.pdf271.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.