Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChorna, Maryna-
dc.contributor.authorBuhrimenko, Roman-
dc.contributor.authorZonwire, Austin-
dc.date.accessioned2022-06-03T09:05:24Z-
dc.date.available2022-06-03T09:05:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChorna M., Buhrimenko R., Zonwire A. Technology of forming competitive advantages of a trading enterprise. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. Вип. 1(27). С. 47-55.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/526-
dc.description.abstractThe decomposition of tasks of the system of formation of competitive advantages of retail companies according to the process and management functions is proposed, the technology of forming competitive advantages of the retail enterprise is developed.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано декомпозицію завдань системи формування конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі за процесом і функціями управління; розроблено технологію формування конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі. Ринкові перетворення в Україні сприяли динамічному розвитку всіх бізнес-процесів, що стосується і сфери торгівлі, зокрема роздрібної. Торговельна діяльність здійснюється з метою максимального задоволення споживчого попиту в товарах та послугах у зручний для споживача час, у необхідному асортименті та належної якості. У свою чергу, споживчий ринок значною мірою впливає на загальноекономічні показники і визначає їх динаміку. Торговельні мережі знаходяться в конкурентному середовищі, яке постійно змінюється. Конкуренти в більшості випадків визначають, які саме товари або послуги можна реалізувати та за якою ціною. Від конкуренції залежать умови роботи, оплата праці, характер відносин між трудовим колективом і керівництвом. Система формування конкурентних переваг є складовою системи управління, базується на засадах прогресивних підходів до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі та враховує певні сучасні тенденції розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Слід відзначити, що розробляти систему необхідно для кожного окремо взятого підприємства роздрібної торгівлі на основі загальних вимог, але враховуючи його специфіку. Комплексна система управління конкурентними перевагами на підприємствах роздрібної торгівлі – це сукупність взаємопов’язаних принципів, організаційно-економічних засобів та елементів ресурсного забезпечення, спрямованих на прогнозування, формування, просування конкурентних переваг підприємства та управління отриманими результатами. Система управління конкурентними перевагами є складовою загальної системи управління підприємства роздрібної торгівлі та суттєво впливає на формування конкурентоспроможності та клієнтської лояльності. Необхідно коригувати та узгоджувати цілі й завдання кожного процесу комплексної системи управління конкурентними перевагами з управлінням конкурентоспроможністю, клієнтською лояльністю та загальною системою управління підприємством роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjecttrade enterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive advantages-
dc.subjecttechnology-
dc.subjectformation-
dc.subjectторговое предприятие-
dc.subjectконкурентные преимущества-
dc.subjectтехнология-
dc.subjectформирование-
dc.subjectторговельне підприємство-
dc.subjectконкурентні переваги-
dc.subjectтехнологія-
dc.subjectформування-
dc.titleTechnology of forming competitive advantages of trading enterpriseuk_UA
dc.titleТехнологія формування конкурентних переваг торговельного підприємства-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2018_1_7.pdf520.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.