Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/526
Назва: Technology of forming competitive advantages of trading enterprise
Технологія формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Автори: Chorna, Maryna
Buhrimenko, Roman
Zonwire, Austin
Ключові слова: trade enterprise;competitive advantages;technology;formation;торговое предприятие;конкурентные преимущества;технология;формирование;торговельне підприємство;конкурентні переваги;технологія;формування
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Chorna M., Buhrimenko R., Zonwire A. Technology of forming competitive advantages of a trading enterprise. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. Вип. 1(27). С. 47-55.
Короткий огляд (реферат): The decomposition of tasks of the system of formation of competitive advantages of retail companies according to the process and management functions is proposed, the technology of forming competitive advantages of the retail enterprise is developed.
Запропоновано декомпозицію завдань системи формування конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі за процесом і функціями управління; розроблено технологію формування конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі. Ринкові перетворення в Україні сприяли динамічному розвитку всіх бізнес-процесів, що стосується і сфери торгівлі, зокрема роздрібної. Торговельна діяльність здійснюється з метою максимального задоволення споживчого попиту в товарах та послугах у зручний для споживача час, у необхідному асортименті та належної якості. У свою чергу, споживчий ринок значною мірою впливає на загальноекономічні показники і визначає їх динаміку. Торговельні мережі знаходяться в конкурентному середовищі, яке постійно змінюється. Конкуренти в більшості випадків визначають, які саме товари або послуги можна реалізувати та за якою ціною. Від конкуренції залежать умови роботи, оплата праці, характер відносин між трудовим колективом і керівництвом. Система формування конкурентних переваг є складовою системи управління, базується на засадах прогресивних підходів до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі та враховує певні сучасні тенденції розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Слід відзначити, що розробляти систему необхідно для кожного окремо взятого підприємства роздрібної торгівлі на основі загальних вимог, але враховуючи його специфіку. Комплексна система управління конкурентними перевагами на підприємствах роздрібної торгівлі – це сукупність взаємопов’язаних принципів, організаційно-економічних засобів та елементів ресурсного забезпечення, спрямованих на прогнозування, формування, просування конкурентних переваг підприємства та управління отриманими результатами. Система управління конкурентними перевагами є складовою загальної системи управління підприємства роздрібної торгівлі та суттєво впливає на формування конкурентоспроможності та клієнтської лояльності. Необхідно коригувати та узгоджувати цілі й завдання кожного процесу комплексної системи управління конкурентними перевагами з управлінням конкурентоспроможністю, клієнтською лояльністю та загальною системою управління підприємством роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/526
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2018_1_7.pdf520.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.