Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" : [153] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 153
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Реалізація моделей соціально-трудових відносин в умовах інтеграційних процесівГук, Л. П.
2018Фактори впливу на інноваційні відосини в конкурентному середовищіСмольнякова, Н. М.; Волков, А. Д.
2018Анализ направлений развития современных управленческих стандартовФролова, З. В.; Бухлал, А.
2018Міжнародний досвід регулювання офшорного підприємництваКозуб, В. О.; Блінова, М. О.
2018Вплив глобалізації на формування соціально-економічної ситуації в УкраїніБіліченко, С. П.
2018Анализ перспектив инновационного развития УкраиныФролова, З. В.; Беликова, А. О.
2018Україна в процесі формування нових економічних і політичних відносин між державамиКулініч, О. А.; Баранова, М. С.
2018Проблеми та перспективи інтеграції України у світовий простірЛушнікова, О. Ю.; Бараненко, О. І.
2018Методы защиты окрущающей среды за рубежом и их эколого-экономический эффекБогатырёва, В. В.; Антоненко, В. А.
2018Сутність показника продуктивності праці в підприємствах промисловостіЧукурна, О. П.; Михайлова, М. В.
2018Маркетингові аспекти управління інноваційною діяльністю економічними службами підприємстваДзюба, С. Г.; Чубаренко, А. С.
2018Антикризовий маркетинг в управлінні комерційною діяльністю підприємстваЧміль, Г. Л.
2018Нейромаркетинг – синергія нейрофізіології та інноваційного маркетингуОлініченко, К. С.; Тищенко, В. О.
2018Формування маркетингової стратегії для нового туристичного об’єктуБрайко, М. Г.; Струц, Є. М.
2018Впровадження на ринок нової снекової продукціїАфанасьєва, О. П.; Проняєва, А. П.
2018Сучасний маркетинг: тренди та інструментиСавицька, Н. Л.; Полевич, К. В.
2018Інновації як засіб стимулювання зростання обсягів реалізації товарівКащена, Н. Б.; Носач, Н. М.
2018Маркетингове планування в промислових підприємствахНіценко, В. С.; Михайлова, М. В.
2018Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємствомМелушова, І. Ю.
2018Удосконалення теоретичних та організаційно-правових засад управління персоналом в галузі підприємництваМаліновська, О. Я.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 153