Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5194
Назва: Гендерні стереотипи в бізнесі: сучасний стан та демократичні перетворення
Інші назви: Gender stereotypes in business: current state and democratic transformations
Гендерные стереотипы в бизнесе: современное состояние и демократические преобразования
Автори: Крамаренко, І.С.
Іщенко, О.А.
Чепелєва, А.А.
Ключові слова: гендерні стереотипи;бізнес;демократичні перетворення;гендерные стереотипы;бизнес;демократические преобразования;gender stereotypes;business;democratic transformations
Дата публікації: 3-тра-2021
Видавництво: Харків : ХНАУ
Бібліографічний опис: Крамаренко І.С., Іщенко О.А., Чепелєва А.А. Гендерні стереотипи в бізнесі: сучасний стан та демократичні перетворення. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2021. Т.3. №2. С.11-19.
Короткий огляд (реферат): Крамаренко І.С., Іщенко О.А., Чепелєва А.А. Гендерні стереотипи в бізнесі: сучасний стан та демократичні перетворення. Метою написання статті є дослідження сучасних стану формування гендерних стереотипів у бізнесі та аналізу демократичних перетворень у цьому напрямі. Розкрито концептуальні підходи досліджень в області гендерних аспектів лідерства. Наведено неформальні ролі жінок-лідерів у чоловічому діловому світі. Розкрито відмінності у якостях, стилях управління, професійному самовизначенню успішних жінок і чоловіків. Наведено приклад моделі реалізації гендерних пріоритетів з переліком складових компонент.
Крамаренко И.С., Ищенко Е. А., Чепелева А.А. Гендерные стереотипы в бизнесе: современное состояние и демократические преобразования. Целью написания статьи является исследование современного состояния формирования гендерных стереотипов в бизнесе и анализа демократических преобразований в этом направлении. Раскрыты концептуальные подходы исследований в области гендерных аспектов лидерства. Приведены неформальные роли женщин-лидеров в мужском деловом мире. Раскрыты различия в качествах, стилях управления, профессиональном самоопределении успешных женщин и мужчин. Приведен пример модели реализации гендерных приоритетов с перечнем составляющих компонентов.
Kramarenko I.S., Ishchenko E.A., Chepeleva A.A. Gender stereotypes in business: current state and democratic transformations. The purpose of writing this article is to study the current state of gender stereotypes in business and analyze democratic transformations in this direction. In modern economic conditions, the study of gender stereotypes is becoming increasingly important. It has long been accepted that only men can show better management practices, as women are no longer inclined to make risky decisions. The main conceptual approaches in the field of gender stereotypes are divided into the dominance of gender over leadership, or vice versa, and both aspects are considered equal. It is determined that in fact, for successful leadership work, women need to choose the role of "mother", "seducer", "iron lady" or "mascot". It has been proven that the role chosen for a woman leader depends on the psychological confidence in her career and the support of colleagues. It is determined that with the development of a democratic society, the role of women leaders is being redefined. Practice shows a positive effect of the role of women leaders. It is proved that it is important for the democratic transformation of gender stereotypes to form a state model of support for gender priorities, which takes into account economic, social and institutional components and is divided into functional, methodological and executive blocks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5194
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №2, Т.3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.