Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51932
Назва: Інноваційні маркетингові заходи на шляху оптимізації управління депозитними ресурсами банку
Автори: Продан, М. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Продан М. В. Інноваційні маркетингові заходи на шляху оптимізації управління депозитними ресурсами банку. Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу: тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 18 квітня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 88-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51932
Розташовується у зібраннях:Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Implementatsiya_innovatsiy_2019_88-89.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.