Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5142
Title: Поліпшення експлуатаційних властивостей дизельного палива в умовах низьких температур
Other Titles: Improving operating features of diesel fuel in low temperature conditions
Authors: Мисюра, М. І.
Keywords: дизельне паливо;низькотемпературні властивості;ультразвукова обробка;ультразвуковий випромінювач;солітон;механообробка;diesel fuel;low temperature properties;ultrasonic treatment;ultrasonic emitter;soliton;mechanocrecking
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Мисюра М. І. Поліпшення експлуатаційних властивостей дизельного палива в умовах низьких температур. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 13. С. 276-280.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 13
Abstract: Дизельні палива мають основний недолік – залежність експлуатаційних властивостей від температури навколишнього середовища. Високооборотні дизелі встановлюють в основному на сільськогосподарській техніці (автомобілі, трактори, комбайни тощо). Для них призначено паливо, яке зазвичай і називають дизельним. В умовах експлуатації транспортно-господарської техніки з дизельним двигуном можливо впливати на низькотемпературні властивості дизельних палив тільки механічними засобами. Дизельні палива є мало не єдиними нафтопродуктами, що мають сезонні вимоги до показників їх якості. Зимою в системі паливоподачі дизеля може спостерігатися загустіння палива – тобто його парафінізація. Системи живлення ДВЗ дизельним паливом з використанням гідравлічного випромінювача. Багаторазове проходження палива через випромінювач, де в камері гідродинамічного випромінювача руйнуються кристалічні ґрати палива в результаті ультразвукового опромінення. Утворення солітонної хвилі, яка має зруйнувати парафінні відкладення на шляху подачі палива. Ініціювання великої швидкості деформації та виникненнюязначних пружних деформацій, що обумовлюють механокрекінг
Diesel fuels have the main drawback - the dependence of operational properties on ambient temperature. High-speed diesel engines are installed mainly on agricultural machinery (cars, tractors, combines, etc.). For them, the fuel is designated, which is usually called diesel. In conditions of operation of transport and economic equipment with a diesel engine it is possible to influence the low-temperature properties of diesel fuels only by mechanical means. Diesel fuels are almost the only oil products with seasonal requirements for their quality indicators. In the winter in the diesel fuel system there can be thickening of fuel -that is, its parafinization. Diesel power supply systems for diesel fuel using a hydraulic emitter. Repeated passage of fuel through an emitter, where in the chamber of a hydrodynamic emitter crystalline fuel bars are destroyed as a result of ultrasound irradiation. The formation of a soliton wave, which has to destroy wafen deposits on the way of fuel supply. Initiation of high velocity of deformation and occurrence of significant elastic deformations, which determine mechanocrining.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5142
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdfОсновна стаття630.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.