Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51198
Назва: Цифровий маркетинг як каталізатор змін сучасного бізнесу
Автори: Черкасова, В.
Науковий керівник : Заїка, С. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Черкасова В. Цифровий маркетинг як каталізатор змін сучасного бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 572-577.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51198
Розташовується у зібраннях:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_572-577.pdf248.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.