Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51188
Назва: Ключові компоненти системи забезпечення стратегічного маркетингу на підприємстві
Автори: Тимошенко, О. В.
Науковий керівник : Лишенко, М. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Тимошенко О. В. Ключові компоненти системи забезпечення стратегічного маркетингу на підприємстві. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. М. О. Лишенко. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 549-551.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51188
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_549-551.pdf233.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.