Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51177
Назва: Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства
Автори: Романчик, Т. В.
Самойлов, О. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Романчик Т. В., Самойлов О. В. Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 516-518.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51177
Розташовується у зібраннях:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_516-518.pdf232.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.