Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51177
Title: Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства
Authors: Романчик, Т. В.
Самойлов, О. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Романчик Т. В., Самойлов О. В. Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 516-518.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51177
Appears in Collections:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_516-518.pdf232.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.