Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51159
Назва: Роль штучного інтелекту в маркетингу
Автори: Пащенко, М.
Науковий керівник : Заїка, С. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Пащенко М. Роль штучного інтелекту в маркетингу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 486-488.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51159
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_486-488.pdf234.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.