Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51140
Назва: Бренд роботодавця як інструмент маркетингу персоналу
Автори: Копил, Є. М.
Науковий керівник : Шумкова, О. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Копил Є. М. Бренд роботодавця як інструмент маркетингу персоналу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. О. В. Шумкова. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 428-430.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51140
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_428-430.pdf233.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.