Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5110
Назва: | Theoretical and practical aspects of effective management of marketing activities of construction companies |
Інші назви: | Теоретичні та практичні аспекти ефективного управління маркетинговою діяльністю будівельних компаній Теоретические и практические аспекты эффективного управления маркетинговой деятельностью строительных компаний |
Автори: | Yang Yang Lyshenko, М. |
Ключові слова: | marketing management;construction management;marketing categories;sales route optimization;маркетингове управління;менеджмент в будівництві;категорії маркетингу;оптимізація маршрутів збуту;маркетинговое управление;менеджмент в строительстве;категории маркетинга;оптимизация маршрутов сбыта |
Дата публікації: | 8-тра-2021 |
Видавництво: | Харків : ХНАУ |
Бібліографічний опис: | Yang Yang, M. Lyshenko Theoretical and practical aspects of effective management of marketing activities of construction companies. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2021. Т.2. №2. С.166-175. |
Короткий огляд (реферат): | Yang Yang, M. Lyshenko Theoretical and practical aspects of effective management of marketing activities of construction companies. The construction industry plays a very important role in the
process of national economic development. The external environment of the
construction real estate market and the internal environment of the enterprise
are complex. As the market becomes more and more competitive, how to choose
a marketing strategy suitable for the development of the enterprise is to improve
the construction the key to the marketing ability of real estate companies. This
article first starts with the basic marketing theories commonly used, then
carefully studies the sales characteristics of real estate companies, and finally
matches and analyzes the marketing paths that can promote the development of
construction real estate companies, hope to provide some suggestions for the
sales of real estate enterprises. Ян Ян, Лишенко М.О. Теоретичні та практичні аспекти ефективного управління маркетинговою діяльністю будівельних компаній. Будівельна галузь відіграє дуже важливу роль у процесі розвитку національної економіки. Зовнішнє середовище ринку будівельної нерухомості та внутрішнє середовище підприємства є складним. Оскільки ринок стає все більш конкурентним, як вибрати маркетингову стратегію, придатну для розвитку підприємства, є вдосконалення конструкції ключем до маркетингових здібностей компаній з нерухомості. Ця стаття присвячена питанням вивчення основних маркетингових теорій, які зазвичай використовуються, потім уважно вивчаються характеристики продажів компаній з нерухомості, і нарешті збігаються та аналізуються маркетингові шляхи, які можуть сприяти розвитку компаній з будівельної нерухомості, сподіваюся надати деякі пропозиції щодо продажів. підприємств нерухомості. Ян Ян, Лышенко М.А. Теоретические и практические аспекты эффективного управления маркетинговой деятельностью строительных компаний. Строительная отрасль играет очень важную роль в развитии национальной экономики. Внешняя среда рынка строительной недвижимости и внутренняя среда предприятия сложны. По мере того, как рынок становится более конкурентным, то, как выбрать маркетинговую стратегию, подходящую для развития предприятия, заключается в улучшении дизайна, что является ключом к маркетинговым возможностям компаний, занимающихся недвижимостью. Эта статья начинается с основных теорий маркетинга, которые обычно используются, затем тщательно изучаются характеристики продаж компаний, занимающихся недвижимостью, и, наконец, сравниваются и анализируются маркетинговые пути, которые могут способствовать развитию компаний, занимающихся недвижимостью, и, надеюсь, дать некоторые предложения по продажам риэлторским и строительным компаниям. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5110 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №2, Т.2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
statya_yang_yang_lyshenko_theoretical_and_practical_aspects_of_effective_management_of_marketing_activities_of_construction_companies.pdf | 841.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.