Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50968
Назва: Нові акценти соціальної відповідальності малих підприємств на ринку споживчих послуг в умовах війни
Автори: Галюлько, Ю. М.
Науковий керівник : Августин, Р. Р.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Галюлько Ю. М. Нові акценти соціальної відповідальності малих підприємств на ринку споживчих послуг в умовах війни. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Р. Р. Августин. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 349-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50968
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_349-351.pdf233.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.