Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZaika, S. O.-
dc.contributor.authorVyshnevska, V.-
dc.date.accessioned2024-04-17T07:15:38Z-
dc.date.available2024-04-17T07:15:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationVeshnevska V. Strategic tools of digital marketing. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. S. O. Zaika. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 341-343.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50952-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleStrategic tools of digital marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_341-343.pdf234.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.